tirsdag 19. februar 2013

Alene kveld

I dag har ikke lillegutt vært helt i form, hostet, snørret og en del av det han har fått å spise har kommet opp igjen. Nå er han overalt her hjemme, merker det er litt uvant. Må alltid passe på å huske å sette han i vippestolen eller hoppestolen hvis jeg skal feks på do, henge opp noe tøy osv. To tenner har han også fått, så det går virkelig unna. Kan ikke tro at permisjonen min snart er over, i begynnelsen av april. Permisjonen er altfor kort, han er jo ikke et år engang! Jeg begynner nok med å bare jobbe en eller to dager i uka, frem til høsten iallefall.
 
Her er han i dag, sammen med pys. Å hvor stas det er med pusekatten, Greibesland. Han drar seg frem etter han, og Greibesland løper videre, hehe.

(Dårlige iPhone bilder)


Jeg har en liten gruppe på facebook, som heter Lavkarbo oppskrifter. Det er ikke råbarka lavkarbo oppskrifter altså, men det er sunn mat med grønnsaker som egner seg godt til et lavkarbo-kosthold. Man kan fint koke ris eller poteter til, men hvis du har lyst til å bli medlem så kan du søke på Lavkarbo oppskrifter, eller sende meg en venneforespørsel dersom du ikke finner den, så skal jeg legge deg til.
 


I kveld sitter jeg alene, ungene sover og Simen er på jobb. Nyter et glass rødvin til Greys Anatomi, om ikke lenge er det natta :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar